GFK söker en Support- och Administratörskollega

Läs annonsen på svenska längre ner

Velkommen til GfK!

Vi er et af verdens største analysebureauer, og vi laver markedsundersøgelser på mange forskellige områder i mere end 100 lande. Vi er professionelle, når det kommer til at hjælpe vores kunder med undersøgelser, der kan bidrage til, at de indfrier deres fulde potentiale. Hos os spiller dit engagement og din evne til at hjælpe kunden en afgørende rolle for deres og vores fortsatte fremgang!

Vores forbrugerpaneler er et repræsentativt udvalg i miniaturestørrelse, og de giver svar på, hvem der køber ind, hvad man køber, og hvornår man køber ind. Ud fra disse hovedspørgsmål analyserer vi forbrugeradfærden og kan følge udviklingen på forskellige markeder.

Vi søger nu en support- og administrationskollega, der skal indgå i vores team for de nordiske forbrugerpaneler og deres husholdninger med ansvar for support og kommunikation. I denne stilling indgår der forskellige arbejdsopgaver; bl.a. er kommunikation, information, filhåndtering og metode/panelkendskab nogle af nøgleopgaverne.

Du kommer til at indgå i et team, der består af seks personer, der supporterer svenske, danske og norske husholdningspaneler. Du får ansvaret for administrative opgaver så som at følge op på point og præmier, som husholdningerne kan få, sende materiale ud til nye husholdninger, være behjælpelig med tekniske spørgsmål til app’en, som vi bruger, og andre opgaver, der kommer ind til vores kundeservice. Du får ligeledes ansvaret for at udsende et nyhedsbrev, hvorfor du skal være fortrolig med at udtrykke dig på skrift.

Din baggrund

Vi søger dig, der har gode egenskaber i svensk og engelsk. Desuden vil det være en fordel, hvis du behersker norsk. Vi forestiller os, at du har studentereksamen og et godt kendskab til Office-pakken.

Vi ser også gerne, at du har erfaring med kundeservice og har interesse for at hjælpe og supportere kunderne i tale og på skrift. Hvis du tilmed har erfaring med analyseværktøj som SPSS og Confirmit eller lignende, vil det være en fordel.

Vi søger dig, der er vant til at arbejde selvstændigt, samtidig med at du er en del af teamet. Du er nysgerrig og tager initiativ til at finde løsninger på de spørgsmål, der opstår. Det er vigtigt, at du er en god kommunikator og har stort fokus på kundeservice.

Vi tilbyder

Vi er midt i en spændende forandringsfase, da vort kontor i Sverige skal samles under ét tag i København, Ørestad. Vi skal i gang med at opbygge et kontor med en nordisk organisationsstruktur. Vi ser hver enkelt medarbejder som en vigtig del af vores fremgang, og eftersom vi er et team, hjælpes vi ad efter behov.

Arbejdstid: Mandag-fredag.

Tiltrædelse: Omgående.

Synes du, at det lyder spændende? Så send din ansøgning til os!

Ansøgning

Du ansøger ved at udfylde ansøgningsformularen og vedlægge CV samt personligt brev. Vi ser gerne, at du indsender din ansøgning snarest muligt, dog senest 2019-06-20. Vi vurderer løbende ansøgningerne, og stillingen kan tænkes besat inden ansøgningsfristens udløb. Bemærk, at vi ikke har mulighed for at behandle ansøgninger pr. email.

Hvis du har spørgsmål til jobbet, så kontakt venligst Ann Wennberg på ann.wennberg@gfk.com

Hvis du har spørgsmål til rekrutteringsprocessen, så kontakt venligst Johanna Hagtorn på johanna.hagtorn@roirekrytering.se

Velkommen med din ansøgning!

Välkommen till GfK!

Vi är ett av världens största undersökningsföretag och vi bedriver marknadsstudier inom flera olika områden i mer än 100 länder. Vi är proffs på att hjälpa våra kunder med undersökningar som bidrar till att de når sin fulla potential. Hos oss spelar ditt driv och din förmåga att hjälpa kunden en avgörande roll för både deras och vår fortsatta framgång!

Våra konsumentpaneler handlar om ett representativt urval i miniatyr och ger svar på frågor om vem som handlar, vad man handlar och när man handlar. Utifrån dessa huvudfrågor analyserar vi konsumentbeteenden och kan följa trender på olika marknader.

Vi söker nu en Support- och Administratörkollega som kommer att ingå i vårt team för de Nordiska konsumentpanelerna och dess hushåll med ansvar för support och kommunikation. I denna befattning ingår varierande arbetsuppgifter, bland annat är kommunikation, information, filhantering och metod/panelkunskap några av nyckeluppgifterna.

I din roll kommer du att ingå i ett team som består av 6 personer som supportar svenska, danska och norska hushållspaneler. Du kommer att ansvara för administrativa uppgifter så som att följa upp poäng och premier som hushållen kan ta ut, skicka ut material till nytt hushåll, vara behjälplig kring tekniska frågor kring appen som används och andra uppgifter som rör vår kundservice. Att skicka ut nyhetsbrev kommer även att ligga inom ditt ansvarsområde varför du är både bekväm och skicklig på att uttrycka dig i skrift.

Din bakgrund

Vi söker dig med obehindrade kunskaper i svenska och engelska. Dessutom är det meriterande om du även kan behärska norska. Vi ser att du har gymnasieutbildning och god kunskap om Officepaketet.

Vi ser också gärna att du kommer ifrån någon form av kundservicetjänst och har ett stort intresse av att just hjälpa och supporta kunden i både tal och skrift. Om du har arbetat i analysverktyg som SPSS och Confirmit eller liknande är det meriterande.

För att lyckas i rollen söker vi dig som är van att arbeta självständigt samtidigt som du är en del av teamet. Du är nyfiken och tar egna initiativ för att hitta lösningar på de frågeställningar som kommer. Det är viktigt att du är en god kommunikatör och har stort fokus på kundservice.

Vi erbjuder

Vi befinner oss i en spännande förändringsfas där vårt kontor i Sverige ska samlas under ett tak i Köpenhamn, Örestad. Vi kommer framöver att bygga upp ett kontor med en Nordisk organisationsstruktur. Vi ser att varje medarbetare är en viktig del för vår framgång och eftersom vi är ett team hjälps vi åt när det behövs!

Arbetstider: kontorstider måndag-fredag.

Tillträde: omgående

Tycker du att det här låter spännande? Skicka in din ansökan till oss!

Ansökan

Du ansöker genom att fylla i ansökningsformuläret och bifogar CV och personligt brev. Vi gärna att du inkommer med din ansökan snarast möjligt, dock senast 2019-06-20. Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar via e-post.

Om du har frågor kring tjänsten, vänligen kontakta Ann Wennberg på ann.wennberg@gfk.com

Om du har frågor kring rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Johanna Hagtorn på johanna.hagtorn@roirekrytering.se

Välkommen med din ansökan!



Ange i ansökan att du sökt tjänsten via Akademikerjobb.se
Arbetsgivarens övriga jobb
GfK Sverige Aktiebolag

Ansök här



Företag
GfK Sverige Aktiebolag


Plats
København


Kategori
Data och IT
Kommunikation och Information

För att se eller bevaka liknande jobb, välj område ovan.