Produktadministratör till GFK

- Advert in Danish will follow below Swedish version

Produktadministratör till GFK

Välkommen till GfK! Är du detaljorienterad och har en fallenhet för att planera och prioritera? Ser du dig som en nyfiken person? Då har vi rollen för dig!

Vi är ett av världens största undersökningsföretag och vi bedriver marknadsstudier inom flera olika områden i mer än 100 länder. Vi är proffs på att hjälpa våra kunder med undersökningar som bidrar till att de når sin fulla potential. Hos oss spelar ditt driv och din förmåga att hjälpa kunden en avgörande roll för både deras och vår fortsatta framgång!

Vi söker nu Produktadministratörer till våra operations teams for Point of Sales och panelundersökningar. Vi står inför en förändringsresa där vårt huvudkontor kommer att flytta från Lund till Ørestad/Köpenhamn inom kort. Vi vill därför stärka vår nordiska organisation med nya medarbetare som vill bidra till en verksamhet i förändring.

Placering : Köpenhamn
Arbetstider : kontorstider måndag-fredag.
Tillträde : omgående

Din roll
Som Produktadministratör kommer du att ingå i ett team där du bland annat kommer att vara ansvarig för ett antal varugrupper på nordisk nivå. Du kommer att arbeta aktivt med att söka och registrera information om nya produkter inom handeln. Detta innebär att du kommer bearbeta och uppdatera data om produkter, söka information på egen hand samt vara i kontakt med kunder, leverantörer, tillverkare m.fl.

Vi jobbar med löpande veckovisa och månadsvisa deadlines där du är ansvarig för att komma i mål med de produkter som ingår i ditt ansvarsområde, dvs. att se till att vi har tillräcklig information om just en specifik produkt. Vi ser att varje medarbetare är en viktig del för vår framgång och eftersom vi är ett team hjälps vi åt när det behövs!

I rollen kommer du att vara dedikerad till ett av våra två team:

Hushållspanelen
Våra hushållspaneler representerar konsumenten och ger svar på frågor om vem som handlar, vad man handlar och när man handlar. Utifrån dessa huvudfrågor analyserar vi konsumentbeteenden och kan följa trender på olika marknader.

Point of Sales Operations
Vi behandlar försäljningsinformation från ett stort antal handlare/retailers i Norden och levererar insikter tillbaka till kund. Operationsteamet ansvarar för att data kommer in från våra handlare, struktureras efter GfK-standarder och förbereds för användning i våra rapporter till kunden.

Din bakgrund

Detta kan vara en perfekt roll för dig som är i början av din karriär med tidigare erfarenhet från en administrativ roll, t ex inom inköp, kundservice eller handel. Har du arbetat med någon form av informationsinsamling eller i någon serviceposition ser vi det som meriterande men inget krav. Om du dessutom har ett personligt intresse och en nyfikenhet för produkter inom hemelektronik, livsmedel, hushållsprodukter eller liknande ser vi det som ett plus!

För att lyckas i rollen söker vi dig som är noggrann och din förmåga att planera, prioritera och möta fasta deadlines är mycket god. Du är självständig, nyfiken och tar egna initiativ för att lyckas samla in så värdefull information som möjligt. Att ha en vilja att ta reda på saker och kommunicera med andra ser vi som självklart för att du ska trivas i rollen.

Vi söker kandidater som har goda kunskaper inom ett eller flera nordiska språk. Då vi arbetar i en internationell miljö förväntar vi oss att du har en basal kunskap i engelska.

Vi erbjuder

Om du gillar att arbeta efter mål, är nyfiken och har ett intresse för produkter samt vill verka i en internationell atmosfär – då kommer du trivas hos oss. I januari 2020 öppnar vi vårt nya nordiska huvudkontor i Örestad, Köpenhamn, där vi kommer att bygga upp en ny organisationsstruktur.

Tycker du att det här låter som en spännande tjänst? Skicka in din ansökan till oss!

Ansökan

Du ansöker genom att fylla i ansökningsformuläret och bifogar CV och personligt brev. Vi gärna att du inkommer med din ansökan snarast möjligt. Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar via e-post.

Om du har frågor kring tjänsten i Panelen, vänligen kontakta Mads Aspelin på telefon +45 2788 1499 eller mads.aspelin@gfk.com

Om du har frågor kring tjänsten i PoS Operations, vänligen kontakta Ragnhild Skeid på telefon +4526110982 eller ragnhild.skeid@gfk.com.

Om du har frågor kring rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Christoffer Hällefors på telefon 0702 00 25 90 eller christoffer.hallefors@roirekrytering.se

Välkommen med din ansökan!


Produktadministratorer til GFK

Velkommen til GfK! Er du detaljeorienteret og har du talent for at planlægge og prioritere? Ser du dig selv som en nysgerrig person? Så har vi jobbet til dig!

Vi er et af verdens største analysebureauer, og vi laver markedsundersøgelser på et utal af områder i mere end 100 lande. Vi er eksperter i at hjælpe vore kunder med undersøgelser, der bidrager til, at de kan realisere deres fulde potentiale. Hos os spiller dit drive og din evne til at hjælpe kunden en afgørende rolle for både deres og vores fortsatte fremgang!

Vi søger lige nu produktadministratorer til vores Point of Sales-team og vores panelundersøgelsesteam. Vi står foran en forandringsrejse, da vores hovedkontor snart flytter fra Frederiksberg til Ørestad. Vi ønsker derfor at forstærke vores nordiske organisation med nye medarbejdere, der kan bidrage til en virksomhed under forandring.

Placering: København

Arbejdstid: Kontortider mandag til fredag.

Tiltrædelse: Omgående

Din rolle

Som produktadministrator bliver du en del af et team, der får ansvaret for et antal varegrupper på nordisk niveau. Du kommer til at arbejde aktivt med at søge og registrere information om nye produkter. Dette indebærer, at du kommer til at bearbejde og opdatere data om produkter, søge information på egen hånd samt være i kontakt med kunder, leverandører, producenter m.fl.

Vi arbejder med ugentlige og månedlige deadlines, hvor du får ansvaret for at komme i mål med de produkter, der indgår i dit ansvarsområde. Du skal derfor sikre at vi har de nødvendige og korrekte informationer om et givent produkt. Vi opfatter hver eneste medarbejder som en vigtig forudsætning for vores fremgang, og da vi er et team, hjælpes vi ad efter behov.

I jobbet kommer du til at være tilknyttet et af vores to teams:

Husholdningspanelet

Vore husholdningspaneler repræsenterer forbrugerne og giver svar på spørgsmål såsom hvem der køber ind, hvad man køber, og hvornår man køber ind. Ud fra disse hovedspørgsmål analyserer vi forbrugeradfærd og kan følge trenden på forskellige områder.

Point of Sales-teamet

Vi behandler salgsinformation fra et stort antal sælgere/detailhandelen i Norden og leverer indsigt til kunderne. Operationsteamet har ansvaret for, at data bliver indsamlet hos sælgerne, struktureres efter GfK-standarder og forberedes til at indgå i vores rapporter til kunderne.

Din baggrund

Dette kan være det perfekte job for dig der har erfaring fra en administrativ funktion, fx inden for indkøb, kundeservice eller salg. Har du arbejdet med informationsindsamling eller i en serviceposition, ser vi det som et plus, men det er ikke et krav. Hvis du tilmed har personlig interesse i og er nysgerrig i forhold til produkter inden for husholdningselektronik, levnedsmidler, husholdningsprodukter eller lignende, ser vi det som et plus!

For at få succes i rollen, søger vi dig, der er omhyggelig og har talent for at planlægge, prioritere og at overholde faste deadlines. Du er selvstændig, nysgerrig og tager selvstændige initiativer i dine bestræbelser på at indsamle så værdifuld information som muligt. At have viljen til at følge sagerne til dørs og kommunikere med andre betragter vi som en selvfølge for, at du kan trives i rollen.

Vi søger kandidater med gode nordiske sprogkundskaber. Da vi arbejder i et internationalt miljø, forventer vi også, at du har basale kundskaber i engelsk.

Vi tilbyder

Hvis du kan lide at arbejde målstyret, er nysgerrig og har interesse for produkterne, samtidig med at du gerne vil arbejde i en international atmosfære – så kommer du til at trives hos os. I januar 2020 åbner vi vort nye nordiske hovedkontor i Ørestad, København, hvorfra vi skal opbygge en helt ny organisation.

Synes du, at det lyder som et spændende job? Så send os din ansøgning!

Ansøgning

Du ansøger ved at udfylde ansøgningsformularen og vedlægge CV samt det personlige brev. Vi ser gerne, at du ansøger snarest muligt. Bemærk, at vi ikke har mulighed for at behandle ansøgninger pr. e-mail.

Hvis du har spørgsmål til stillingen i panelet, så kontakt venligst Mads Aspelin på telefon 2788 1499 eller mads.aspelin@gfk.com .

Hvis du har spørgsmål til stillingen i PoS Operations, så kontakt venligst Ragnhild Skeid på telefon 2611 0982 eller ragnhild.skeid@gfk.com.

Hvis du har spørgsmål til rekrutteringsprocessen, så kontakt venligst Christoffer Hällefors på telefon +46 702 00 25 90 eller christoffer.hallefors@roirekrytering.se

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

Om os

GfK er en pålidelig kilde til relevant markeds- og forbrugerinformation, der gør det muligt for kunderne at træffe de rigtige beslutninger. Flere end 13.000 markedsundersøgelseseksperter kombinerer deres passion med GfK’s årelange erfaring inden for datavidenskab. Ved at anvende innovativ teknologi og datavidenskab forvandler GfK store mængder data til smarte data, som gør kunderne mere konkurrencedygtige og beriger forbrugernes oplevelser og valg.



Ange i ansökan att du sökt tjänsten via Akademikerjobb.se
Arbetsgivarens övriga jobb
GfK Sverige Aktiebolag