Experis söker Ekonomiassistent omgående

Bransch: Ekonomi, Finans, Försäkring
Antal tjänster: 1

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter som kan förekomma:

- Leverantörsreskontra

- Fakturering

- In och utbetalningar

- Avstämningsarbete

- Rapportering

- i övrigt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning

Vem är du?

Du har en utbildning inom ekonomi och/eller erfarenhet av att arbeta med ekonomi och administration. Du har god datorkunskap. Du har grundläggande erfarenhet inom ekonomi.

Du har goda kunskaper i svenska och engelska där du både kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Du ska kunna starta uppdraget omgående.

För att trivas och passa i rollen som Experiskonsult är dina mest framträdande egenskaper; ansvarsfull, strukturerad, självgående, nyfiken, positiv, lösningsorienterad, hjälpsam och att du har en stor social kompetens.

Ansökan

Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerad CV. Vi tar inte emot ansökan via e-post eller brev. Intervjuer sker löpande och därför önskar vi att få din ansökan så fort som möjligt.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Marica Nilsson på marica.nilsson@se.experis.com eller Tel: 021-151210. Välkommen med din ansökan!



Ange i ansökan att du sökt tjänsten via Akademikerjobb.se
Arbetsgivarens övriga jobb
Experis Finance

Ansök här



Företag
Experis Finance


Plats
Västerås


Kategori
Bank, Finans
Ekonomi
Försäkring

För att se eller bevaka liknande jobb, välj område ovan.